ترند ترین مدل مانتوهای سال 1403
نوشته شده توسط : رعنا

اغلب بانوان برای موقعیت ها و شرایط مختلفی، مدل های مختلفی از مانتوها را برای پوشش خود انتخاب می کنند. در این مقاله قصد داریم تا انواع مدل مانتوهای ترند برای سال جدید را به شما معرفی کنیم. شما در بهترین مزون تهران می توانید انواع مانتو متناسب برای هر سایز و سلیقه ای را پیدا و خریداری کنید.  

مانتو اسپرت

یکی از مدل های مانتوهای زنانه، مانتوی اسپرت است که خرید آن بیشتر توسط جوانان انجام می شود. این استایل برای دانشجویان و یا دورهمی های دوستانه انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد. ویژگی اصلی اکثر مانتوهای اسپرت، راحتی آن ‌هاست. این مانتوها از پارچه ‌هایی دوخته می شوند که دیرتر چروک می ‌شوند، بنابراین برای پوشیدن در مدت زمان طولانی نیز گزینه مناسبی هستند. اما خرید مانتو اسپرت برای مجلس یا مهمانی های رسمی به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود.

مانتو کتی

مانتو کتی معمولا به صورت اورسایز دوخته می ‌شود و یک استایل شیک و زیبا برای شما ایجاد می‌ کند. داشتن یقه‌ های بزرگ انگلیسی یا یقه آرشال، از جمله ویژگی‌ های برجسته این نوع مانتوهاست.

برای داشتن یک استایل رسمی برای مانتو کتی چه می توان کرد؟

با استایل کردن مانتوی کتی با شلوار بوت کات و پارچه های استایلیش، می توان یک استایل رسمی و شیک را ایجاد کرد. در حقیقت با انتخاب مانتو کتی می توان یک استایل رسمی نه خیلی جدی را انتخاب کرد.

در انتخاب مانتو کتی برای استایل رسمی، از رنگ ‌های تیره مانند مشکی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی رنگ ‌های روشن را دوست دارید، می‌ توانید از رنگ ‌های نودی مانند کرم و یا نخودی استفاده کنید. همچنین، استفاده از کفش ‌های پاشنه ‌دار در کنار کیف ‌های کوچک و مجلسی و شال ‌های تک رنگ، یک ظاهر جذاب و رسمی را برای شما ایجاد می ‌کند.

طرفدران استایل های کلاسیک چگونه می توانند مانتو کتی بپوشند؟

اگر شما طرفدار استایل کلاسیک هستید، مانتو کتی یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای ایجاد یک استایل کلاسیک و جذاب است. این نوع مانتو در کنار شلوارهای راست پارچه ‌ای و هم‌ رنگ با مانتو یا شلوارهای مام استایل و مام فیت، همراه با کفش‌ های تخت و بدون پاشنه، که معمولا با نام کفش ‌های عروسکی شناخته می‌ شوند، یک استایل کلاسیک و زیبا را برای شما به وجود می ‌آورد. استفاده از روسری‌ ها یا شال ‌های ابریشمی می‌تواند استایل کلاسیک شما با مانتو کتی را تکمیل کند.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: